Då var man hemma en snabbis!

I fredags blev det en hel dag i Eskilstuna, hann med en del. var till Strigeln och hälsade på, träffade en av mina kusiner som är uppe och hälsar på plus min bror. VId lunch tid kom mamma Raija och hämtade upp mig, åkte till katthemmet för att hämta en liten kattunge på 13 veckor som skulle vara som sällskap till lilla Joel som hon är jourhem till. Han är så liten, bara 6 veckor! På kvällen blev det familjemiddag på Taiclassic med Gs familj, övernattade där då vi på lördagen skulle åka till Gs gudföräldrar och hälsa på. De bor så fint vid vattnet en bit utanför Bålsta (på sommaren). Det var helt underbart väder, så jag har fått en bra förbränna innan vi åker till Tunisien. Det har varit en mycket trevlig helg med mycket prat och god mat. Jag har tyvärr inga bilder då jag glömde kameran.

Min lillebror hade varit så duktig och tagit hand om katterna väl! Så tacksam för hjälpen!

Idag ska det fixas och donas, åker ju till Tunisien i morgonbitti, taxin hämtar oss till 05.15. Vi ska även få hem en rolig pryl idag, ljudsystem, 6.1 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0