Två väldigt trevliga dagar!

I torsdags tog jag tåget till Eskilstuna för att träffa mamma Raija, hon kom och hämtade mig vid stationen. Först hjälpte jag henne med ett babkärende och sen fick jag se ruinerna av Statt, det är ju hemskt. Men sen så åkte vi hem till henne, djuren var väldigt glada att se mig. Teo välte omkull mig och Grim pussa mig på handen och munnen.. he he!! Sen blev det massa gos med alla djuren till och med Meja :-) Det blev en heldag, riktigt trevligt. Jag åkte inte därifrån förrän till 18. Jag hann även träffa Tobbe :-)

Sedan så var det fredag och det var då dags för mig att åka till Eskilstuna igen för nu var det dags att träffa CIssi :-) Riktigt trevligt, tiden bara flög iväg :-) Men sedan var det dags att ta sig hem, hon behövde vila och det är nog inte så konstigt då hon ska föda inom en månad. Vi fikade och gick runt på stan, Vissa kläder....... (hoker from the 80´s. hehe!!!)

Idag ska jag sitta med grupparbeterna och kolla igenom dem en sista gång så det blir rätt betyg och sen måste jag fixa lite saker till veckan. Jag ska göra klar genomgången som ska hållas på måndag och måste börja på den som ska hållas på onsdag. Sen är det bara att plugga in allt. Tur att man har hela helgen på sig. Det var prat om fika i morgon eller måndag, hoppas verkligen på måndag för i morgon hinner jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0