Tisdag

Då var det tisdag, jag är nästan frisk nu så i morgon beger jag mig till VFUn. Jag har inte varit där sedan i torsdags men nu är jag redo. Jag är väldigt nervös, då jag ska ha min första SO-lektion i morgon. Den börjar 13.00 så jag har hela förmiddagen på mig att förbereda och hitta min styrka. Det jag tycker är jobbigt är att min handledare ska sitta i klassrummet och hålla koll på mig, det är så lättare att vara i klassrummet själv.

Just nu sitter jag och fixar det sista på min presentation, de är lite kvar att fixa men det ordnar sig.


-------------------------------------------------------------------------------------

Nog är det mysigt med Alla hjärtans dag, men jag anser att det är ett sett att sälja saker. Det är klart vi ska ha mys i helgen men den största anledningen är ej att det är Alla hjärtans dag, utan att min älskling och jag har en ledig helg tillsammans. Det är inte ofta som vi har en hel helg för oss själv, antingen jobbar han eller så har vi något inplanerat. Det är jag som har planerat hela helgen, skriver inget om det här för älsklingen läser ju denna blogg ibland :-) Men han kommer bli överraskad. Ni får veta mer efter helgen, det blir en datafri helg för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0