Sommarplaner

Så här ser mina/våra sommarplaner ut, jag har redan nu sökt till två sommarjobb men denna vecka åker det iväg två till. Jag har sökt(ska söka) genom mitt jobb, till sjukhuset, Sjökrogen och Ikea :-) Ett av detta jobb fick jag förra sommaren men tackade nej till, det är jobbet på sjukhuset. Men i år tackar jag ja om jag får det. Men jag har även sökt sommarkurser, men på distans, så jag kommer läsa dessa kurser även fast jag får jobb. Detta pågrund av att jag har valt kurser som jag kan ha användning för i framtiden. Jag ska prata lite med studievägledaren innan jag tackar jag, jag vill se om jag kan räkna med dessa kurser i min examen.

Men förutom dessa planer så planerar jag och älsklingen en semester, förhoppningsvis blir det utomlands men om det inte blir det så ska vi bege oss till Göteborg. Några romantiska dagar men shopping, goda middagar och Liseberg :-) Vi bäda hoppas på en utomlandsresa till varmare breddgrader. Vi borde hitta någon resa till bra pris :-)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Vad du är underbar som delar med dig! TACK!

hoppas att dina besvär inte är nåt som påverkar dig i vardagen alltför mkt, men jag förstår att det finns där i bakhuvudet och stör ändå... Jäkla kroppar vi har va =)?



Låter som du/ni har en jättebra sommar planerad! Jobba på ikea skulle jag vilja göra, speciellt om man får personalrabatt haha =)



kramar

2009-02-24 @ 10:11:44
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Leia

Låter ju som en bra sommar =)

2009-02-24 @ 11:55:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0