Snart "sportlov"

I morgon så är det sista dagen innan sportlovet, det är en heldel som ska göras i morgon. Jag ska se till att alla blir klara med sina grupparbeten och jag ska kolla över lite saker som jag ska ta med mig hem över lovet. Eller för mig blir det inget lov, jag börjar redan fredag eftermiddag med att rätta grupparbeten, det kommer nog att ta ett tag också. Det är många plus att vissa är riktigt långa. När detta är gjort ska jag börja lägga upp mina genomgångar om EU, det är inte lite jobb med det heller. Så något lov blir det inte!!! Jag blev bjuden på förfest till TIlda men jag känner inte riktigt att jag hinner, jag vill vara pigg på söndag så jag kan rätta hela dagen. Det ända som jag ska göra i helgen är att åka till pappa för att låna en mobil, då min inte är pålitligt efter toalettolyckan. Jag ska ta mig lite tid till att umgås med pappsen också men sen måste jag hem och rätta... Men jag hänger gärna på nästa gång och vi ska även hitta en helg då vi kan parta här :-) Jag ska även hitta en dag som jag kan åka till mamma Raija och umgås med henne och djuren :-)

Nu ska jag snart fixa mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0