Oskarsgalan

Klockan 2.30 ringde min klocka, jag skulle upp och se på oskarsgalan. Jag vill se om Heath Ledger vann en oskar för jokern. Det gjorde han också, jag började gråta när familjen kom upp för att ta emot priset. Han gjorde en enorm prestation i den rollen och det är synd att han inte kunde ta emot den själv. Det är även synd att han inte finns kvar på denna jord för att göra fler underbara filmer.


Av: Aftonbladet
Tår fyllt var det!

Slumdog millionaire var den stora vinnare i natt, den filmen har inte kommit till Sverige än, den ska komma i Mars har jag hört. I vissa kategorier så anser jag att Dark knight skulle ha vun nit istället men jag har som sagt inte sett Slumdog millionaire.  Benjamin Butten fick också en del priser :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0