Onsdag

Det var den tredje dagen på VFUn och min handledare var nu tillbaka på skolan, vi gick igenom min planering. Det blev godkänd, även den uppgift som eleverna ska göra istället för prov. Det känns riktigt bra, förutom att min förkyldning bara blir värre och värre. Men det är bara att stå ut, det är bara två lektioner plus nationella provet i morgon så det ska nog gå bra. Så länge jag inte har feber kommer jag gå till VFUn.

Jag och min handledare kom in på att jag är inskriven på bemanningstjänst, hon kommer från och med nu bara beställa in mig som vikare. Min första dag som vikare blir den 4 mars, det är under min VFU-period så jag får betalt för den dagen på grund av att jag tar över hennes klasser helt och hållet. Så fort läraren inte är med så ska en vikare tas in eller så ska jag vara vikare. Det känns skönt att jag kommer få vara vikare på en skola som jag känner. Hon hade även tider i maj, det är välkommet, då vi behöver alla pengar som vi kan få. Nu är det bara att hoppas på fler inbokningar.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hur dum får man vara?????????

Som många har läst så har det varit hot mot Eskil idag, jag fick rysningar i kroppen när pappa berättad. Jag vet inte vad jag skille ta mig till om det hände min bror något. De hade setat inlåsta i 4h, då de ville skydda eleverna. Som tur slutade allt väl,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0