Melodifestivalen

Igår var det helt rätt låtar som gick vidare, förutom att jag ville att Rigo m.fl. skulle ha gått vidare men det är ju bara två som går vidare till final. Men E.M.D var klart bäst!! När jag hade hört låtarna innan så var jag inte så imponerad men igår var dem bara bäst! Hejar på dem i finalen!

Men jag blir riktigt arg på svt, det är deras program och så hejar dem på E:M.D att framföra sitt bidrag efter fast de intr får det. På aftonbladet så ser man verkligen att de inte visste om att det var förbjudet. Fy på SVT!!!!! Är det så de gör för att få med de bidrag som de vill ha med!! Man kan ju undra! Det är skandal om de blir diskade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0