Måndag, första dagen på Bäckbyskolan!

I morse var det dags att ta sig upp för att åka till partnerskolan, det är dags för VFU igen. Det har varit en bra dag och jag tror jag kommer trivas. Det känns skönt att ha en skola i Västerås nu för jag kommer verkligen hem snabbare. Det har varit lite segt idag, då jag är sjuk men jag ville inte missa VFUn. När jag kom hem så ringde jobbet, ville att jag skulle jobba. De hade missat att jag hade praktik mellan v.6-11, men men. De skulle höra av sig efter min VFU, jag vill verkligen jobba efter den. Det känns tråkigt att veta att jag går misste om pengar. Just nu sitter jag i soffan och funderar på att snart lägga mig, känner att jag börjar få feber..... Vill inte vara sjuk!!!! Men jag slutar halv 14 i morgon så det är skönt!

Har ingen ork att skriva mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0