Måndag--- en vilodag till!!

Jag har bara tagit det lugnt, allt mitt vilande har fungerat, då jag mår så mycket bättre nu. Jag har fortfarande väldigt lite ork till saker men det är påväg åt rätt håll, så i morgon blir det lektionsplanering och på onsdag blir det min första undervisningsdag. Jag har två SO- lektioner, är väldigt pirrig men det ska säker gå bra!! Ni får hålla tummarna för mig. Det som gör mig nervös är om jag skulle få frågor som jag inte skulle kunna svara på.... :S Jag vill ju kunna allt!

Morgondagen ser ut på detta sätt:

Sovmorgon
Power point presentationen ska göras klar.
Plugga in allt om kommuner.
Laga mat
Förbereda mig metalt för onsdagen.
Kanske ner på stan och kolla på konstym till älsklingen

-------------------------------------------------------------------------

Denna vecka blir liye konstig, jag var ju borta idag på grund av sjukdom, i morgon är min lektion intälld för min handledare ska på kurs, jag undervisar onsdag och torsdag men sen är jag ledig på fredag igen för då är det fridlftsdag och min handledare ska rätta nationella prov. Hon ansåg då att jag kunde vara hemma och planera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0