Helgen

Filmen i fredags var så himla bra, den ska införskaffas när den sedan släpps. Den var riktigt bra gjord!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår så begav vi oss in till Eskilstuna, jag hem till pappa och G till Johan. Det har varit en mysig helg med pappa och bror min. Vi har ätit gott och bara umgåtts. Igår så kollade vi på båda Arn-filmerna, jag hade inte sett dem tidigare så det var väll dags. Jag tyckte om dem men det kunde varit bättre strider. Det blev till sist popcorn och körslagsfinalen, helt rätt som vann. Det har varit en bra helg men har saknat min älskling men det kan vara mysigt att få umgås med pappa och bror min ibland. Även han hade haft det kul :-)

Nu ska jag ta och vila för jag mår inte alls bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0