En datafri helg!

Det har varit en datafir helg, helgen har tillbringats med min underbara älskling :-) Det var ett tag sedan vi hade en hel helg för oss själva utan att vi hade massa saker inplanerad. Igår så hade vi en mysdag, dagen började med en mumsig frukost som jag hade ordnat medans G sov. Det bjöds på gott bröd, mumsigt pålägg, frukt, grönsaker och en lite morgon drink. Vi åkte sedan till ikea :-) Dagen avslutades med melodifestivalen, god mat och underbart sällskap. Det var helt klart en lyckad dag och hela helgen har varit underbar, att få umgås med älsklingen utan stress och krav är helt ljuvligt!

Nu på kvällskvisten sitter jag och planerar för i morgon, då jag ska ha en 80 min lång SO-lektion med en klass som jag inte har haft ån, då dem alltid har påverkats av inställda lektioner, först var jag sjuk och sen var det Rommemöte. De har väldigt kort tid på sig att göra grupparbetet men jag hoppas att de ska lyckas ändå. De har i morgon och onsdag på sig, jag tror att min genomgång kommer gå på ca 30 min, så då har de 50 + 40 minuter på sig. Jag tycker verkligen att det ska bli spännande att få läsa alla grupparbeten nästa helg. Jag tänkte sätta mig hela nästa helg för att sedan kunna njuta av sportlovet och jag måste även hinna planera EU-avsnittet under sportlovet.

Nu ska jag fortsätt planera och sen blir det OTH om ca 40 min :-)

Bilder fårn igår kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0