En bra dag

Det har varit en bra dag på min VFU, jag har nu hunnit haft lektion med alla mina klasser. Den klassen jag hade idag hade lite otur, de var tvungna att lyssna på hella min genomgång istället för att ha den uppdelad som de andra klasserna. Det blir lite stressigt för alla klasser men jag vet att de kommer hinna, jag ser hur duktiga dem är när de får lite press på sig.

Jag ser verkligen fram emot morgondagen, så är det varje dag, jag längtar vetkligen alltid tillbaka efter dagens slut. Nog är det skönt att få komma hem och ta det lugnt men det är lika kul att komma tillbaka varje morgon.

------------------------------------------------------------

Det är en fartfylld vecka, med mycket vägledning till alla grupper så de hinner klart till fredag men det känns riktigt bra. Det ska bli riktigt kul att sätta sig ner och rätta dem sen. Så här kommer mitt sportlov se ut, lördag, söndag och måndag kommer jag sitta och rätta alla grupparbeten, sen kommer jag ta det lugnt hela veckan förutom fredag då jag tänkte sätta mig och kolla igenom arbeterna igen. Detta gör jag för att alla ska få en rättvis bedömning. Men resterande dagar är jag ledig :-) Någon av dessa dagar ska jag träffa mamma Raija :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0