Bokrean

Jag skulle egentligen ner på bokrean idag men då jag har darbbats av något så konstigt som folkskygghet eller snarare känsliga öron. Jag känner att jag inte klarar av det idag, om jag ska ner så skulle det gå bättre om jag hade någon med mig. Jag tror att allt detta har att göra med ljudnivån, det är väldigt hög ljudnivå på skolan, så nu när jag är ledig så vill jag inte visstas i hög ljudnivå. Mina öron är väldigt känsliga just nu. Men jag ska ta mig ut idag i alla fall, jag ska handla och sätta in pengar på banken. Jag måste vänja mina öron lite smått.  Hur roligt liv har man egentligen, hjärtfel,dålig hörsle och sen dyker det upp cystor från och till. Men jag är glad att jag har min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0