Vilken jul!

Allt drog i gång i onsdags, det blev biblioteket i 4 timmar med Daniela för att hinna plugga en del innan julledigheten skulle dra i gång. När jag hade pluggat klart för dagen blev det stan och den sista julshoppingen, träffade Ella en snabbis. Jag ville komme hem ganska tidigt för att hinna med att göra jansson och ris a la malta, det blev inte lugnt här hemma förrän vid 22 tiden.

Sedan var det dags för julafton :-) Började dagen med att packa ihop allt för att kunna bege oss till tågstationen och åka hem till Gs familj för att fira julafton. Det blev en mysig julafton, god mat, kalle, julklappar och midnattsmässan. Så mysigt att få fira jul med min underbara älskling, mys mys. Det blev många fina julklappar, på morgonen fick jag min lilla julklapp av älsklingen, det blev en underbart finklocka :-) Så glad över den, det var länge sedan jag ägde en klocka. Av Gs mamma fick jag massa fina saker, versage handuk, björnborg trosor, björn borg parfym, träningsbyxor m.m. Av Gs mellan bror fick vi presentkort på liveit.se :-)

Juldagen spänderades med pappa och släkt. Jag, pappa och Hampus var även på bio innan vid 13 tiden, såg Göta kanal 3. Så det var full fart hela dagen. Var helt slut på kvällen, orkade inte med mycket. Skulle ha partat med Matilda men jag orkade verkligen inte.. Ledsen gumman! Hoppas ni hade kul!

Annandagen blev det ännu mera julfirande hos mamma Raija, ännu mera julmys! :-)

Det har varit en underbar jul men är ganska slut just nu.. Behöver bara få ta det lugnt nu! Jag har inte lagt över de få bilder jag har tagit under dagarna, blev inte så många bilder. Men några få.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0