Uppsats

Som ni har kunnat läsa tidigare så skriver jag just nu en uppsats, sakta men säker börjar den ta form. Det känns väldigt skönt då jag helst vill vara klar till tisdag eller måste vara klar tidigare så Daniela hinner läsa den innan ventlileringen. I morgon tänkte jag ta fram litteraturen och fixa klart resultatet och lite små detaljer. Det jag har kvar att fixa under helgen när det gäller uppsatsen är analys och diskussion. Men jag har lite annat att gör imorgon med, måste ta fram det viktigaste ur en bok som vi ska använda i vårt fördjupningsarbete. Det ska säkert gå bra men jag har inte mycket fritid som ni har förstått....


Måste bara nämna all denna snö som har kommit, det är mysigt med snö men tycker verkligen inte om vintern och min fot tycker inte om all snö. Var tvungen att trycka ner foten i mina vinterskor för annars hade det blivit kallt. Vill inte halka..... Ojämt underlag... ajjjjjjjj.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0