Trevligt

Det blev en trevlig dag med Matilda och Erika, gick på stan ett tag, åt mumsig lunch och sedan begav jag mig hem en stund innan de kom och hämtade mig för att  ha filmkväll. Vi åkte och handlade för kvällen, blev tacos och massa filmtittande. Kollade på Wild Kild, Baksmällan och Kennys Begins, jag den som var bäst var Baksmällan, såg den på bio förut men det gjorde inget. Riktigt trevlig lördag!!

Idag skulle jag och G ha en trevlig myslucia men så blev det inte då han var tvungen att jobba.... Det blir mycket jobb nu, tåkigt men bra för plånboken. Jag har en del plugga att ta tag i alla fall så det är lugnt, det blev en liten paus igår så nu är det dags att ta tag i det igen.


Jag ska fixa min uppsats under veckan så jag kan få så mycket hjälp som möjligt under ventileringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0