Stress

Ni får ursäkta om jag inte hinner träffa er under en period nu, jag kommer i stort sätt vara okontaktbar fram till 18 jan... Om jag har tur fram till 12 jan.. Kan alltid försöka ta en liten paus men då kan jag bara ses en snabbis... Fram till den 22 dec ska jag göra muntlig exa, åp-ex, uppsatsen i pedagogik, fördjupningsarbete och ungdomssociologitenta efter jul ska jag göra exa3 och skriva tenta i Örebro.... Så jag hoppas att ni förstår!

Julafton till annandagen kommer jag vara i Eskilstuna! Julafton kommer firas hos Gs familj, juldagen hos faster Iréne tillsammans med familjen och Marita, Emma och Micke :-) Men tyvärr utan äslklingen som ska jobba. Annandagen kommer firas med mamma Raija och Tobbe :-) Det blir en riktigt trevlig jul! Hoppas på att jag kan slappna av och inte tänka på plugget... Det är även därför jag vill hinna klart med så mycket innan jul, då vet jag att jag ligger i fas. Jag kommer atomatisk vara klar med den muntliga exan och åp-exan då dem är innan jul. Resten ligger på mig och de jag gör fördjupningsarbetet med. Men det här ska jag klara! Bara ca 7 månader till examen!






Kommentarer
Postat av: Raija

Helt underbar bild... :o)

2009-12-09 @ 08:28:53
URL: http://nitida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0