Nyårsafton

Då var det snart slut på detta år, det har varit ett fint år. Jag har pluggat på och mer och mer blivit säkrare i min yrkesroll, jag har verkligen hittat rätt. Det kan ju inte bli bättre eller jo, att jag får ta examen och få ett jobb :-D Bara att hålla tummarna för att 2010 ger min det :-D Hihi!! Mitt år har varit lugnt och stabilt förutom skrämmen med pappa, det hoppas vi på att slippa uppleva igen.... Vi får se vad 2010 har att erbjuda.

Det nya året kommer firas med älsklingen, bio, lite bubbel och god mat :-D Precis som det ska vara!


På dagen ska vi gå och se Avatar, ska bli kul att se den för alla har pratat så bra om den.



Det blir nog en vaker film och lång, tror den är 2.40. Tur att det är sköna stolar.


Hoppas ni alla får en bra nyårsafton för det ska jag ha!

Gott nytt år på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0