Kämpar på

Just nu är det lite kämpigt när det gäller skrivande av uppsatsen men hoppas på att det ska släppa. Jag har skrivit lite på alla avsnitt, måste skriva klart forskningsbakgrunden, analysen och diskussionen, hoppas på att hinna det imorgon då jag ska skicka den till Daniela imorgon kväll så hon hinner läsa den innan venteleringen men skulle jag inte hinna så är det inte hela världen bara jag är klar innan jul. Det har varit mitt mål hela tiden och det verkar jag kunna uppnå med :-) Känns skönt! I mellan dagarna ska EXA 3 fixas och sedan kan jag bara ägna mig åt att plugga till två olika sociologi tentor. Kommer bli lite kämpigare då jag hade missat 4 föreläsningar utan att veta om det men men..... vill ge det ett försök i alla fall annars får jag göra omtenta om jag inte skulle klara den...

Skulle behöva städa men det har inte hunnits idag så det ska göras imorgon annars kommer det inte hinnas göras innan jul och det vore ju illa.

Nej nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska börja med maten!

Kommentarer
Postat av: Raija

Det är bra att du försöker ändå, för det kan ju vara så att du lyckas och då har du det gjort....:o)

2009-12-20 @ 08:25:49
URL: http://nitida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0