ERIK

Jag är så glad över att han tog sig till final, älskar hans röst!!! Men jag tycker att det kommer bli lite tomt utan Tove, hon har lyckats ta sig an det mest och gjort det till sitt men ändå kort på olika stilar. Vet inte vart jag står när det häller Calle, i vissa låtar tycker jag att han är väldigt bra men sedan ibland kommer det vissa magplask... tyvärr... men men det finns bara en vinnare och för mig är det ERIK!!


Men när Westlife kom så var det ingen som kunde mäta sig med dem, shit!!! Jag blev som en lite flicka, G hade väldigt kul åt mig. Jag har alltid varit ett fan till dem och har saknat dem så... Kan alla texter! Om de kommer till Globen så är det en självklarhet att jag kommer gå!!!


Idag blir det middag på West, det ska bli trevligt! Men något som är ännu mysigare är att jag har min älskling hemma hela helgen, vet inte hur länge sedan det var han var ledig en helg. Det känns som han alltid jobbar helg! Det är ju då jag har tid att umgås så det är tråkigt att han inte är ledig så ofta. Det är likadant i jul, han är ledig julafton med sedan får jag klara mig själv men jag kommer vara med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0