Det var ett tag sedan sist....

jag har verkligen haft fullt upp, VFUn har tagit all min tid. Det har varit bra dagar och dåliga dagar men i det stor hela har det varit fantastiskt :-) Jag hoppas på att få jobba där när jag är examinerad.

Jag har hunnit med en hel del, umgåts med familjen, firat min älskling som har fyllt år :-)

Förra helgen åkte jag till pappa och dem för att umgås, dagen började inte så bra då jag ramlade på bussen och stukade foten. Hampus fick hjälpa mig hela dagen, vi stannade inne och kollade på Johan Falk. Vi hann med fyra filmer på lördagen och de två sista på söndagen. Det var en riktigt mysig vistelse även fast jag hade väldigt ont i foten och det har jag fortfarande. Det är klart att den har blivit bättre men den är inte helt bra...

Sedan har jag bara jobbat på, i onsdags var jag med när vi fick en presentation av den nya skolan. Det vore riktigt kul att få jobba där.

I torsdags hade jag en riktig kultur dag, musiskal med en av mina klasser och teater med G,A och M. Musikalen jag såg med mina elever var riktigt bra och det var kul att få se några av mina elever som var med i den. Dem var riktigt duktiga!!! På kvällen bjöd jag ut älsklingen på middag innan vi skulle träffa A och M för att se Mig äger ingen, den var väldigt bra, rekomenderar den starkt.

Skolan började i måndags och det var fullfart på en gång, blev tvungen att sitta och skriva min logg efter jag hade haft lektion. Idag hade vi en lektion i specialpedagogik som var som den var....  men jag är klart intresserad av att bli specialpedagogik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0