Ännu en dag med plugg...

Dagen började tidigt, var i skolan redan kvart i 8.... suck!!! Det var tungt men nödvändigt! Jag började med att fixa lite med min sammanfattning av John Steinbergs bok om utvecklingssamtal. Jag måste bara säga att jag älskar hans syn på lärande och lärarens roll, han ger mig insperation och jag har blivit en liten lärarnörd som kollar på livesändningar om skollagen och ser upp till en pedagog :-) Hihi!! Yrkesskada! Min grupp har roligt åt mig på grund av att är helt betagen av Steinbergs syn! Min nya idol! he he!!! Vid nio kom de andra i min grupp och vi började med fördjupningsarbetet, vi har allt klart i stortsätt, ska bara skicka över en sammanfattning till Johan så han kan sammanställa det. Så skönt att ha yttligare en sak klar, men redovisning är tyvärr inte förrän den 7 jan. Jag har även jobbat lite med uppsatsen men det blir ännu mera imorgon och i helgen, trodde jag skulle hinna att åka till Eskilstuna men så blev det inte då jag ska skicka iväg min uppsats till Daniela på söndag som ska läsa den innan ventileringen som är på tisdag..Trodde jag skulle ha till tisdag på mig att skriva men vi skulle skicka iväg den innan så någon kunde läsa den.... Shit, måste hinna läsa till ungdomssociologitentan!!!!

Det är lite mycket just nu, hoppas ni har överseende men när jag är i Eskilstuna under julen så kommer jag inte plugga något alls! JIPPI!! Bara njuta av familjen och vänner om de hinner ses!

Det blev en liten paus idag, jag och Daniela åkte Hälla för att få ett avbrott i pluggandet, det var riktigt skönt! Vi har även bestämt att hitta på något den 23, tanken är att fler från klassen kan hänga på om de vill. Lite trevlig så här innan jul!

Hoppas alla har haft en trevlig dag! En väldigt kall dag!!!

Måste tillägga att min fot fick sig en släng idag, kom konstigt med den när jag skulle gå i snön och det var kullersten under..... Nu har det snart gått en månad!!! Tokig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0