4:e advent

Då var det 4:e advent och det är bara 4 dagar kvar till julafton, tänka sig vad tiden går fort. De närmaste dagarna är fullspäckade, jag har tenta imorgon och ventelation på tisdag plus att det ska fixas en del till julen. På onsdag ska jag fixa jansson och ris a la malta, gå på stan med Ella och träffa Daniela på kvällen förmodligen. Så trevligt! Det är så mysigt så här till jul och speciellt när det är så mycket snö ute och från och med imorgon går vi mot ljusare tider :-) Det kan ju inte bli bättre.

Det blir bio på juldagen med pappa och Hampus, efter det ska vi till faster Irene för att äta julmiddag. Denna jul ser jag verkligen fram emot då alla 3 juldagar är fullproppade med massa mys :-) Det ändå som fattas är att älsklingen bara är med på julafton men vi kommer ju ses på annandagskvällen när jag kommer hem så vi är bara ifrån varandra en natt. Sedan ska vi ha en mysig nyår här hemma men god mat och underbart sällskap. Det var så mysigt förra nyår när det bara var vi två. Vi har även pratat om att kanske ta en lite nyårbio :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0