Två trevliga dagar i Eskilstuna!

I onsdags begav jag mig till Eskilstuna för att träffa bror min för att ta en sväng på stan innan vi skulle åka ut till mamma Raija. Jag gick in på telenor för att kolla in mobilen jag var sugen på att skaffa mig, slutade med att jag komma därifrån med denna mobil, LG :-) Älskar mobilen, den bästa jag har haft någonsin. Vi tog som sagt bussen ut till mamma Raija sen, Samuel, Jenny och Jhunnu gjorde oss sällskap, det var en väldigt trevlig dag.










Mamma Raija är jourhem till 3 helt underbara kattungar, Joel, Gun och Inez. Det blev lite suddiga bilder på dem, svårt att ta kort på kattungar.

På tordagen, hjälpte jag mamma Raija med att slinga hennes hår och sen blev det massa gos med katterna. Vid tre tiden åkte vi in mot stan, Inez skulle vaccineras och jag och Hampus skulle hem till han för att umgås lite innan jag skulle ner på stan för att träffa Kaisa, Krille, Veronica och Tilda för en fick. Det var väldigt trevligt! Jag begav mig hem vid 20 tiden till Västerås, det var så mysigt att få komma hem till älsklingen. Men jag hade två helt underbara dagar i Eskilstuna och jag hann träffa väldigt många nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0