Torsdag och 3 dagar sedan jag skrev!

Jag har inte riktigt varit inspirerad till att skriva, har inte mått så bra! Hjärtklappningar från och till sedan i tisdagsmorse. Det beror förmodligen på den förkyldning som jag har i kroppen.... inge vidare! Men men, snart ska jag väll bli frisk!

Annars då, jag och älsklingen hade en mysig dag på stan igår, gick runt och kollade lite, i min takt och den var inte snabb kan jag tillägga. Tack för tålamodet!!! Men det var så mysigt att strosa runt i det fina vädret! Uppskattar de dagar som min älskling är hemma och jag bara kan ro om han.

Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka bli frisk för jag jobbar på tisdag!!!!


Orkar inte skriva mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0