Söndag=sista dagen på sommarkurserna

Idag är det sista dagen på sommarkurserna och jag ska göra det sista, måste jobba intensivt med det sista PM:et. Jag har fastnat lite men hoppas på att det lossnar snart.  Jag får skriva så gott jag kan och skicka in det jag har fått ihop och göra en komplitering om det skulle behövas. Men det ska inte behövas, jag har 13 h på mig :-)

Annars är jag klar med allt annat förutom en opponering som jag sitter med just nu, tar väl ca 15 min att göra eller mindre så det är inget som tar mycket tid.


I morgon ska jag börja läsa till höstterminen :-) Vill ligga bra till när vi börjar, sedan ska jag bara ta det lugnt och umgås med älsklingen som är ledig. Hela vecka kommer bestå av att läsa, både studieböcker och lite skönlitteratur :-) Jag har inte mycket kvar att läsa i boken, Luftslottet som sprängdes, efter det ska jag fortsätta att läsa Räven. Jag började läsa den när vi åkte till Stockholm men köpte Luftslottet som sprängdes i Stockholm så då började jag läsa den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0