Söndagen den 23/8

Det blev en väldigt trevlig dag igår, pappa, hampus och jag var på hockey hela dagen! Det var så trevligt att få umgås med dem en hel dag men matcherna kunde varit bättre. Vi får se till att åka på riktigt hockey :-) Vi pratade om en resa till Karlstad för att se Färjestad, det skulle ju inte vara fel!!!! Se när det kan bli av.

På kvällen tog jag det lugn och kurade ihop mig i soffan med älsklingen som blev hemma :-) Det var så mysigt så men mer mys blir det idag, vi har funderat på att kolla på film hemma och bara ta det lugnt, plus att vi ska till gymmet. Jag ska hänga på för att se hur mycket jag orkar. Annars händer det inte så mycket hos mig. Det blir några lugna dagar fram till tisdag då jag ska jobba :-)  Jag ska få träffa den nya årskullen som jag kommer ha hand om tills jag tar examen.


Kommer bilder från igår lite senare, har inte instalerat programmet som gör att jag kan ladda över mina bilder från kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0