Söndag

Då var det söndag och G har avverkat sina semesterveckor, men han har sådan tur att han är ledig i morgon enligt schemat men kommer förmodligen jobba resterande av dagarna. Han har inget schema då han har varit på semester men ringde till jobbet för att ta reda på när han började och fick då veta att han jobbar i helgen, Men det gör inte mig något då jag måste plugga hela helgen.... Efter den 16 kan jag ta det lite lugnt men har ändå en del att göra, tänkte börja läsa höstens litteratur, i alla fall den jag får tag på och den jag vet om att vi ska läsa. Det kommer vara en intensiv höst så det är bra om jag ligger före i planeringen. Det ska bli så skönt med en lite paus i pluggandet i veckan då jag ska till mamma Raija, blir kvar över natten, åker den 12 och kommer hem den 13. :-) Så mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0