Sandra plus Björnö!

Sandra kom och hämtade mig i morse för att ta en promenad på Björnö, det blev ca 1 timma, så skönt att få röra på sig. När vi hade tagit vår promenad så visade hon mig lite delar av Västerås som jag aldrig har ett tidigare. Östra Mälarstrad är så himla fint, hoppas på en fin helg så jag och äslkligen kan ta oss dit i framtiden. Det var så trevligt att få se lite delar som jag inte har sett än, det är så svårt att se allt i Västerås när man inte har bil. Östra Mälarstand är ett ställe som man ska spendera fina sommardagar och det vore inte fel att bo där heller :-)

I morgon blir det gymmet kl 7, vill hinna träna innan jag ska åka iväg. Det blir att träna en timme, sedan hem för att fixa iordning mig för att sedan ta bussen till stationen och åka till Eskilstuna. Bror min kommer och möter mig vid sationen sedan tar vi bussen ut till mamma Raija vid 11 :-) Kommer även få sällskap av fasters sötnos med familj :-) Så himla trevligt! Kommer vara hos mamma Raija till torsdag och ska då träffa Tilda, Veronica och Kaisa. Jag hade bestämt träff med Veronica och TIlda så jag passade på och kolla om Kaisa också kunde :-) Det ska bli kul att träffa Kaisa innan hon flyttar hem till Norge i 1 år.

Nu ska jag ta och plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0