Så kul att vara tillbaka som lärare!

Jag har verkligen valt rätt yrke, det var så kul att vara tillbaka på Bäckbyskolan. Det var en intensiv förmiddag med 3 lektioner men eftermiddagen blev lugn, en lektion och sedan slutatde jag. En kort men intensiv dag. När jag hade slutat åkte jag till Maxi för att handla, så skönt att ha fyllt på i kyl och frys nu men handlade bara för en vecka då jag inte har fått min pengar än, jag har studieförsäkrat och registrerat mig så nu väntar jag bara på att de ska skriva ut vilket datum jag får pengar. Nervösa Caroline är igång igen, alltid ska jag vara nervös för något, tar på krafterna.


Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska laga mat, det blir ungspannkaka a la LCHF.


Förresten, i morgon ska jag träffa Ella, det var så himla länge sedan, jag tror jag inte har träffat henne sedan mars så det är verkligen dags. Det blev ett litet missförstång i dag, vi hade pratat om att ses på torsdag och så fick jag ett mess om att lunch och jag ska att vi skulle ses vid 12 men jag menade torsdag och hon pratade om idag så när jag slutade min lektion hade hon ringt och skickat 4 sms. :-) He he!!

Kommentarer
Postat av: Raija

Det är så det ska kännas när man går till jobbet, underbart att du valt rätt.

2009-08-26 @ 08:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0