Planer för hösten! Men än är det fortfarande sommar!

Nu så är snart sommaren slut och man ska ta tag i verkligheten och ta emot hösten. VI har lite små planer för hösten, jag ska såklart fortsätta plugga och det kommer vara en intesiv höst med inte alls mycket ledighet. Men lite kul ska vi även hinna med, vi ska till Stockholm den 4 okt förmodligen för att se komikern Pablo Francisco :-) Det är vår gemensamma present, firar 5 år i nov. Vi hade tänkt åka till Göteborg men det plus att gå på Pablo Francisco blir för dyrt, det ska ju inhandlas julklappar. Vi har lite små planer så där, kan vara bra att ha något att se fram emot i höstmörkret.


---------------------------------

Men idag så är det verkligen sommar, synd att jag inte har kunnat njuta av det då jag har varit tvungen att sitta inne och skriva ett PM, jag ska fortsätta nu på kvällen med och i morgon. Jag måste bli klar i morgon för att kunna ta tag  i ett annat PM på måndag och sen försöka hinna göra omtentan innan den 14. Så pluggschemet kommer se ut så här:
Idag: Plugg med projekt i arbetsform PM
Söndag: som igår plus att skriva opponeringar
Måndag: PM ungdomssociologi
Tisdag: Tentaplugg
Onsdag och torsdag är jag i Eskilstuna.
Fredag: Tentaplugga och göra tentan
Lördag: PM ungdomssociologi
Söndag: PM ungdomssociologi - lämnas in innan kl 24.00



Kommentarer
Postat av: Raija

Pust..pust...vilket schema du har...så skönt för dig att få komma hit och vila ett tag mitt i pluggandet.

2009-08-09 @ 09:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0