Grupp 1

Jag hör till den gruppen som först kommer få svininfluensavaccinet, det känns skönt då jag faktiskt är orolig för om min kropp skulle klara av denna influensa. Jag reagerar så starkt på en vanlig förkylning, så nu kan jag känna mig lugnare. Jag ska ringa vårdcentralen på måndag för att se till att de skickar efter mina journaler från Eskilstuna så de vet om att jag har ett hjärtfel. Jag ska ändå boka tid för att prata med dem ändå om operation. Så på måndag ska jag ta tag i allt!!! Är trött på att må som jag mår, vill vara frisk och slippa äta medicin. Nog för att det inte är något farligt hjärtfel men det är inge kul att må dåligt!!  Tänka att få leva ett liv utan att vara överdrivet trött eller ha ett så dåligt immunförsvar att man blir sjuk så fort man utsätts för en bakterie.

Jag har nu varit sjuk i 4 år och är trött på det!!!

Kommentarer
Postat av: Raija

Förstår dig....det är inte kul att inte få må bra. Bra att du tar tag i det här nu.

2009-08-21 @ 07:22:54
Postat av: Fru Evelina

usch då, stackars dig! förstår att det tar på krafterna att vara sjuk så länge!

hoppas du blir bättre snart!



kram

2009-08-21 @ 14:22:34
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0