Fredag!

Dagen har bestått i att vila och städa, jag tog flera timmar på mig att städa så jag skulle orka. Jag tog allt i omgångar för att kunna vila i mellan. Så i huvudsak har det varit en lugn dag och kvällen kommer också vara lugn. I morgon ska jag umgås med pappa och Hampus, vi ska på hockey :-) Det ska bli riktigt kul, jag har inte varit på hockey sedan jag såg Södertälje och Färjestad. Sen på kvällen kanske jag blir själv hemma för älsklingen ska nog hem till en vän, men det är inget bestämt så jag får se hur det blir i morgon! Jag får hitta något kul att titta på och bädda ner mig framför tvn.

Jag har även hunnit prata med Jenny idag, blir tjejkväll snart, förmodligen den 11 eller 12 sep beror på om Jhunnu jobbar eller inte och om mamma Raija kan :-) Det ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0