Det var ett tag sedan.....

Nu är jag tillbaka, jag har inte riktigt haft orken att sätta mig här och skriva men nu så. Ni ska få en liten uppdatering av vad som har hänt de senaste dagarna. Jag och älsklingen har haft massa mys, i onsdags var vi på bio och åt middag på Gränden, det var så mysigt att få ha lite mystid med älsklingen. Vi såg Inglorius basterds, den var så bra men rå... Men klart värd att se, hade sina roliga stunder med, skum blandning :-) Vi såg även till att mysa på tosdagen då vi tog en lite promenad på stan och kollade lite, det blev ingen shopping då jag inte har fått mina pengar än men de kommer på måndag. Så jag hade två helt underbara dagar med mannen i mitt liv, det kan ju inte bli bättre!

På fredag gick jag upp i god tid för att hinna fixa lite innan kusinen skulle komma förbi, kl blev halv 10 me ingen Jenny här... Blev lite orolig, skickade iväg ett sms, telefonen ringde vid 11 taget. Hon hade glömt bort att hon skulle komma hit då hennes minsting var sjuk. Men men... så kan det gå, vi ska göra ett nytt försöka på tisdag :-) Hon ska bara komma förbi en snabbis med nyckeln.


Sen var det dags för mig att bege mig till stationen, då jag bara hade kontanter på grund av att jag får mina pengar på måndag så var jag tvungen att köpa biljett i kassan, 82 kr........ hur dyrt som helst, köpen man i de blåautomaterna kostar det 67 och förbokar man i tid kan man få biljetten för 57, jag har till och med lyckats få den för 48 en gång.... Det var bara att betala och se glad ut. Det var ju planerat att jag skulle in till Eskilstuna och från och med måndag åker jag gratis igen :-) Min bror hade begett sig till Jhunnu, Jenny och Samuel, då Jenny kanske skulle köpa en mobil av han så jag åkte dit och fick umgås lite med dem, så trevligt så!!! Det borde göras oftare men nu har jag träffat dem 2 ggr på kort tid :-) Jag och Jenny pratade även om vår tjejkväll som vi ska ha den 11, får se om mamma Raija kan vara med.

Rigmor var ute i Ärla hos sin pappa så när pappa kom hem så fick pappa, jag och Hampus umgås helt själva så mysigt! Vi åt mat och gick på Tuna park. Klockan bara flög iväg så vid halv 8 åkte vi ut till Ärla för att hämta Rigmor och träffa Willart. På kvällen tog Hampus och jag det lugnt och laddade upp inför Dead by April, kul att se dem, klart, de är bättre på skiva tyvärr men det har att göra med att han som sjunger på skivan, Jimmy , inte sjunger lika mycket live då det är svårt att skricka och sjunga samtidigt. Det är ju tyvärr en del skrickande i deras musik men deras texter och melodier är så himla bra! När de spelar live så är det Pontus som sjunger mest, han sjunger ju inte dåligt, det är bara så att Jimmy sjunger bättre. Det var kul att se dem i alla fall, hade ont i halsen efter då jag sjungit med en del. :-) Det var en riktigt bra dag! Tack Hampus!! Vi hann umgås en heldel, alltid lika kul! Det kanske blir en syskonsemester till Falkenberg nästa sommar :-)

På lördagen skulle Hampus jobba på Råsunda så pappa, jag och Rigmor fick lämna han hemma på morgonen när vi åkte till Lager 157, jag hade aldrig varit där så jag ville gärna dit, jag handlade för hela 26 kr :-) En sjal och ett par örhängen :p hihi!!

Sen har det inte hänt så mycket mera, när jag kom hem igår så åt jag och älsklingen middag och sen begav han sig på pokerkväll hos en kompis, han frågade mig i fredags om det var okej, då vi hade planerat att ha en myskväll med bio men jag ansåg att det är bra att han umgås med sina vänner en del också, vi hinner gå på bio :-) Det blir av ikväll istället!!


Nu har ni fått en liten uppdatering :-) Ha en trevlig söndag för det ska jag ha, min sista lediga dag innan höstterminen börjar i morgon kl 9.15!

Just det, Hampus har uppkörning i morgon :-) Håller tummarna gubben, ses i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0