Då var det slut på det fina vädret!

Det har varit så fint väder de senaste dagarna och varmt men nu är det slut med det. Det är fortfarande varmt idag men ingen sol, i morgon ska temperaturen börja sjunka... vill ha sol!!! Jag drömde i natt att vi tog en sistaminuten och åkte till Grekland. Jag vill så gärna ut och resa igen men det dröjer ett tag men jag har fina minnen att leva på ett tag :-) Vi har pratat om att ta en långtripp om något år när ekonomin tillåter det, åka runt i Asien i en månad ungefär, G kan ju bara få ledigt en månad så då blir vi borta hela hans semester. Detta förutsätter att jag får ett jobb också! Det kommer blir Malaysia, Tailand och sen ett tredje land, får se vilket. Det vore i alla fall väldigt kul! Får se hur det blir, vi har en del reseplaner, Hua hin, phi phi island, Hawaii, Mauritsius, m.m. :-) Jag längtar även tillbaka till London, men dit ska jag förmodligen med bror min när han fyller 20 men det förutsätter även att jag har ett jobb.


Ser fram emot vårar resor som vi kommer göra ihop min underbara fästman! Nu vet jag i alla fall att jag vill hinna med en del innan vi skaffar familj. Jag känner verkligen att jag har börja tänkt annorlunda för bara 1 år sedan var jag så sugen på att bli mamma, de som känner mig vet att längtan ibland har varit jobbig men nu så har den längtan lugnat sig. Såklart vill jag ha barn någon gång men det får bli när det blir, jag måste bli frisk, vill ha ett bra jobb och vi ska vara gifta. Men jag ser fram emot att få leva mitt liv med G!


Vi firar som sagt 5 år i november och har bestämt oss för att fira det lite tidigare genom att åka upp till Stockholm och se Pablo Francisco :-) Det är en komiker från USA, han är så himla roligt! Det är verkligen något vi båda ser fram emot. Vi kommer köpa biljetter i slutet av månaden och sedan hoppas vi på att kunna få sova över hos hans gudföräldrar, de har sagt att vi är så välkomna så jag hoppas det passar för dem. Så den 4 okt åker vi upp till Stockholm :-) Så klart kommer vi även fira på den riktiga dagen men inte lika stort.

Det är även snart 5 år sedan min underbara mormor dog, den 26 september. Jag förlorade en underbar person som fanns i mitt liv men samma år kom det in en ny person i mitt liv som sprider glädje i mitt liv än idag! Min mormor hade funnits med mig hela mitt liv och nu så kom det in en person i mitt liv så förmodligen kommer finnas vid min sida resten av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0