Varför sa jag JA!!!

Jag känner en ångest över att jobbet ska ringa idag, de ringde igår och frågade om jag kunde jobba idag och då svarade jag att jag inte kunde på grund av seminarium. Hon frågade då om jag kunde fredag i fall det skulle dyka upp något och jag svarade ja....... Jag känner nu att jag verkligen inte hinner, jag hoppas de inte blir sura om jag säger nej om de ringer. Det kan ju faktiskt dyka upp saker som man inte visste om då när man svarade. När den 28 har kommit så har det lugnat ner sig så då kan jag jobba men fram till dess behöver jag plugg tid och jag ska ju faktiskt jobba på måndag på min partnerskola.



Mår inte så bra för tillfället..... ÅNGETS över skolan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0