Tisdag den 8 april

Just nu så tar jag det lugnt och försöker samla energi till att plugga, jag ska börja på den individuella uppgiften som ska göras innan den 24 april. Samtidigt ska det hinnas läsas 4 uppsatser, opponera på en och skriva ett PM............. Det blir nog inte mycket jobbande, inte så mycket som jag trodde i alla fall. Jag ska plugga idag, morgon och fredag, sen blir det lite ledigt.

Nu har jag även kolla på vad jag ska göra när älsklingen är i Luxemburg, fredagen blir det tjejparty, lördagen åker jag till mamma Raija och Tobbe och sover kvar till söndagen, sen blir jag hemma till måndagen då jag tänkte åka till pappa för att sova där (om jag inte ska jobba men det vore trevligt att kunna åka dit). Så jag kommer sova hemma till största del, sover borta lördag och måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0