Tack för en trevlig lördag och söndag!

Jag åkte som sagt till mamma Raija och Tobbe igår, jag trodde att tåget gick 15.35 men det gick inget förän kl 17.35 så det blev att sitta på stationen i 2 timmar. Men det gjorde inget det blev en trevlig kväll ändå med grillning och familjemys. Det var så trevligt att få umgås med mamma Raija och de andra. Det blev mycket mys med hundarna med, hela förmiddagen idag gick åt till att umgås med Hampus och mamma Raija och gosa med alla hundar. För att jag skulle hinna umgås lite med Veronica och Tilda idag så var jag tvungen att åka tidigt därifrån, blev att ta bussen från mamma Raija vid 12 tiden, missade vildsvinsgrytan.

Eftermiddagen blev trevlig med parkhäng, jag och Tilda köpte med oss mat och Veronica hade redan ätit. Sedan satt vi ute på strömsholmen ett tag och bara pratade. Tack flickor! Det var så trevligt!


-----------------------------------------------

I morgon blir det att bege sig till Eskilstuna igen för då ska jag först umgås med Cissi och sedan ska jag hem till pappa för att spendera min sista natt utan min älskling hemma hos pappa.


Det ska bli så underbart att få hem min Gabriel på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0