Mysigt

Jag spenderade min måndag med Cissi och Eliaz :-) Vi åt lunch i forsparken, gick en runda på stan och sedan åkte vi till Slagsta för en lite glass. :-) Underbart!!! När vi satt på slagstaglass så kom pappa förbi för att hämta mig. Den resterande dagen spenderades hemma hos pappa, jag sov sedan kvar där som var bestämt.

På tisdagen åkte pappa och jag iväg på morgonen för att se bror min köra :-) Han var så duktig så. Efter det så åkte vi till pappas jobb för han skulle skriva i lite papper, när han var klar där så åkte vi runt lite innan vi anslutade i Sundbyholm. Vi åt mat i hamnen, så mysigt så. När vi var i hamnen fick jag ett sms av G att han snart var hemma :-)

Det var så underbart att få träffa min älskling igen, vi hade en jätte mysig dag! Vi delat på en flaska vin och bara umgicks. Vi åt väldigt god mat också. Vi har gått tillbaka till att äta GI mat så det blev ungsgrönsaker, flintastek, fullkornscouscous och mangosås.

------------------------------------------------------

Idag ska jag på utbildning på jobbet så jag ska snart bege mig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0