Helt slut

Jag har varit och tränat nu på morgonen, helt slut i kroppen. Nu är hård träningen igång, jag ska komma i form till resan. Sen var även det som hände pappa en väckarklocka för att jag måste ta hand om mig själv och gå ner i vikt, jag vill leva ett långt och lyckligt liv. Jag träffade Sandra vid gymmet till halv 8, körde över en timma så nu är jag hemma och ska plugga hela dagen. Det blir träning i morgon med, kl 8. Då ska jag ta med ombyte för jag har lektion vi 10. Jag har skrivit upp träningen i almenackan, det som står i almenackan brukar jag göra. Det blir en vilodag i veckan, det funkade för mig förut så det ska det göra nu med. Om jag åker bort så blir det promenad, så den helgen som jag ska sova hon mamma Raija får det bli en promenad på söndagen för jag tar lördagen som vilodag. Men det ska inte vara någe problem, antingen blir det där eller när jag kommer hem.

Nu ska jag få i mig lite i magen!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Jag kan följa med på en promenad då när vi är hos Raija.

2009-04-14 @ 20:41:20
URL: http://hampus91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0