En tung dag!

Jag har spenderat hela dagen framför datorn i stortsätt förutom de små pauser jag har tagit för att få röra på mig lite. Dessa dagar känns väldigt tunga och jag vet att i morgon och torsdag kommer se likadana ut.... Jag hoppas på att vara klar på torsdagkväll till största del, det som ska finnas kvar att göra är små putsningar och det kan jag göra på söndagen för då har jag något att göra när jag kommer hem till ensamheten. Jag tänkte försöka att vara pluggfri fredag och lördag, lördag kommer jag inte plugga något alls och skulle det bli något på fredag så är det några få timmar bara.

Det ska verkligen bli skönt med en avslappnande tjejkväll på fredag, får se vilka som kommer. Jag tror inte att vi blir så många då många jobbar eller är upptagna men men, det blir kul ändå.

I morgon ska börjar min dag kl 8 på MDH, jag och Tiina ska skriva ihop vårat PM som ska in kl 14. Efter det blir det föreläsning och sen hem och plugga. Torsdagen ser likadan ut, jag ska även hinna städa någon av dessa dagar då det ska vara fint till fredag. Jag åker ju till pappa på torsdagkväll, gör min älskling sällskap till Eskilstuna. Jag vill hinna umgås lite med han då han ska vara borta i 5 dagar.


Nu ska jag ta och skriva det sista sen så stänger jag för idag!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0