Det blev ett lyckat firande

Jag hann med allt... Vid 17 kom fördelsedagsbarnet, pappa och RIgmor. Jag tyckte att det var för lite soltorkadetomater i grytan så bror min fick gå och köpa en burk till. Vid halv 18 kom älsklingen hem och kort där efter kom mamma Raija och Tobbe. Alla var nöjda med maten och tårtan. Jag och G tände ljusen på tårtan och fick in sjungandes till vardagsrummet :-)
Vid 20 blev vi själva och älsklingen började diska, så duktig så. Annars hade jag tänkt göra det idag men han ville ha fint då det var så fint runt omkring efter min storstädning. Jag gick och köpte cola, när G hade diskat så blev det tv, chips och cola :-)
Det var synd att älsklingen var så trött men det blev ett trevligt firande ändå.

-------------------------------------------------------------------

Idag ska jag plugga hela dagen.............. usch!!! Jag ska även försöka komma på något att äta till kvällen, får se vad det blir.

I morgon ser planeringen ut på detta sätt, träna kl 8, skola kl 10.15, plugga och förbereda grupparbetet till torsdag med Tiina och Pelle och till sist ska jag klippa mig. Jag blev så sugen på att klippa mig när jag, Janet och Tilda pratade om det i fredags. Jag tror faktiskt att det åker av en bit, det är så slitet och sen vill jag ha en förändring, skulle jag vilja ha långt igen så går det att spara ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0