Det är mycket att göra

Den närmaste veckan kommer jag ha massor att göra men det har jag ju haft denna vecka med. Helgen består av att plugga precis hela helgen.....

Veckan som kommer:

Måndag: Jobbar på min partnerskola :-) Lärarseminarium, på raster och när jag kommer hem ska jag plugga. Träna ska hinnas med också...
Tisdag: Träning och plugg
Onsdag: Träning, skola, plugga
Torsdag: Träning, seminarium och plugg. Det ska även hinnas städas till fredagen och sedan tar jag tåget förmodligen till Eskilstuna med älsklingen. Han ska till sin mamma på grund av att de åker tidigt på fredag morgon till Luxemburg och jag ska sova hos pappa.
Fredag: Träna, plugga, umgås med pappa och hem för att ha 80-talsparty (vet inte om det blir av då det är så få som kan komma)
Lördag: Denna dag blir nog utan plugg.... Åker till mamma Raija och Tobbe för att sova där och umgås med dem.
Söndag: Träna, umgås med familjen och hem sedan för att plugga det sista då inlämningsuppgiften ska in till 24.00........

Tung vecka men men....... Det är verkligen ett svårt avsnitt att klara av, all denna analys är väldigt kompliserad.

Men bara jag får in den till 24.00 den 26/4 så är jag lugn och det kommer jag få. Det är bra att jag har mycket att göra när G är borta. Kommer sakna honom!!! Det är bra att få sakna varandra ibland!



Nu ska jag fortsätta plugga, jag vill egentligen njuta av solen......

Kommentarer
Postat av: Raija

Ser ute som en full vecka du har framför dig. Lycka till med pluggandet och kom ihåg att ta pauser för en promenad så brukar det gå lättare. Ses nästa lördag....kram

2009-04-19 @ 07:34:15
Postat av: Svar till mamma Raija

Det ska jag göra plus att träningen ger mig energi. Det gör vi, ska bli skönt med lite avkoppling! Kram

2009-04-19 @ 11:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0