Dagen består av att...

Jag ska åka med 12 tåget in till Eskilstuna för att träffa Tilda, det ska blir trevligt att träffa henne. Det blir ganska sällan nu för tiden. Det blir väll att äta en mumsig lunch och gå lite på stan. Jag måste köpa strumpbyxxor, jag har håll vid stortånd på alla de par jag har så då kan jag inte ha mina fina vårskor.

Jag måste även hinna handla det sista till i morgon, det som fattas är grädde till tårtan och soltorkadetomater till grytan. Annars är maten färdig till i morgon :-) Det ska firas att min lillebror blir 18 år!

Det som även står på dagordningen är att städa och göra marängbottnar!

Det blir en dag med många bollar i luften!

-------------------------------------------------------------------------------

Det blev en Elias 090402

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0