Vilken skillnad

Jag kommer ihåg när mamma Raija och Tobbe blev stolta ägare till Teo, han var så liten och söt. Han är fortfarande söt men inte liten :-) När han blev en del av familjen så hade jag min lägenhet i Råbergstorp i Eskilstuna, när mamma Raija skulle iväg på saker som gjort att han skulle vara själv för länge så fick han komma över till mig och umgås med mig. Det hände att han även kissade på en matta eller två men det gjorde inget. Men till slut så kom vi på att han kunde gå ut på min uteplats och göra sina behov, det var väldigt praktiskt men de promenader så blev av var världigt trevliga. Vi ut gjorde ett bra team. Det som har fått mig att tänka på detta är hans blogg som nu finns på nätet, he he! Här får man följa hans liv ur hans perspektiv :-)


Han då!


Han nu!

Dessa bilder har jag lånat från mamma Raija :-)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi vilken liten sötnos =)

kram

2008-09-23 @ 15:59:46
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Daniel

vilken bedårande hund s

2008-10-08 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0