VFU

Jag kommer förmodligen ha IP1B, IP2B och SMEE1 under minna veckor. Så jag kommer ha mellan 1-2 lektioner om dagen så då finns det tid att planera men tänk då att jag kommer ha 8 lektioner i veckan och måste planera till alla dessa lektioner så jag kommer ha en hel del att göra.  Det blir inte mycket fritid under dessa veckor så jag hoppas ni har förståelse om jag inte har tid att ses under denna period. Jag kan ha tid och ses för en lunch på stan ibland för mat måste man ju ha i sig :-) Jag kommer vara borta hemifrån mellan 7-19 vissa dagar men oftast 7-17. Det blir tunga men lärorika veckor så det ser jag fram emot.




Kommentarer
Postat av: Raija

Hua....låter ganska saftigt framöver för dig....får du tid någon dag, så kanske vi kan ses över en lunch. Saknar dig gumman, för det var ett tag sen vi sågs.

2008-09-16 @ 19:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0