Trevligt med besök

Det blev en trevlig kväll men hallonpaj som jag hade gjort, mjölkfri såklar men det blev två vailjsås, en med mjölk och en utan. Sen spelades det Buzz, det som är till Ps3 är så kul!! Massa olika frågor, det är stor blandning på frågorna.

Nu ska jag umgås med min äskling! Jag är så himla lycklig med mannen i mitt liv, det kan inte bli bättre. Det känns helt otroligt att vi snart har varit ihop i 4 år.

Det blev också bestämt i dag att jag och Gs mamma ska ha tjejkväll den 6 nov, får se vad vi ska hitta på men jag ska dit i alla fall efter VFUn och sen ska jag sova där så jag slipper åka tåg på fredagmorgon.

Hoppas ni får en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0