Tränat

Då har man tränat, det blev en timme med styrka och lite kondition. Idag kände jag mig sugen på att pröva något nytt så jag frågade instruktören om han kunde hjälpa mig med roddmaskinen. Jag har aldrig använt den förut så då behövde jag lite hjälp. Det tar ett tag innan man får in snittsen men det ska nog  bli bra till slut. Jag har ett mål med det i alla fall och det är att klara 30 min för då kommer jag upp på tavlan för det fanns en plats ledig :-) Får se hur lång tid det tar.

Vi har ju mål i viktikulbben för varje månad och min var att jag skulle träna 6 ggr i veckan vilket jag inte har klarat men det är för att jag var sjuk förra veckan, om man tänker bort den veckan så har jag klarat det :-) Under hela sep förutom förra veckan har jag tränat 6 ggr i veckan. Underbart!

Vad ska jag ha för mål i oktober!?!? Det måste jag fundera över. Vet faktiskt inte, kanske att klara en viss tid på roddmaskinen innan månadens slut. Men innan jag säger hur länge så måste jag pröva på det helt och fullt för idag körde jag bara för att han visade mig. Jag hade redan tränat mitt pass när han visade mig så nästa gång vet jag mer hur mycket jag klarar.

Idag ska jag plugga inför tentan för i morgon gäller det! Tenta kl 8.30 på Kopparlunden, så jag ska ta mig hemifrån ca 07.45. Efter tentan ska jag ta mig till stationen för att åkta till Eskilstuna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0