Tisdag = skola och sjuka samtalsämnen på tåget

He he!! Det var dags för skola idag och jag lyckdes försova mig till basgruppsdiskussionen så det blev ingen för mig. Jag hann i alla fall med lektionen. Så det var ju bra det, diskussionen kunde man vara utan för de texter som vi läse var ganska tråkiga och svåra att diskutera.

Våran resa hem blev lika knasig och rolig som vanligt :-) Det är så skönt att kunna prata om annat än bara skola med sina klasskamrater. Jag hoppas verkligen att det håller i sig! Hur föder en man på naturlig väg!?!?!? De hade roligt i tåget åt vårat samtals ämne.

Nu är jag hemma efter att ha varit i skolan och pluggat så nu ska jag träna och städa undan lite här hemma. När jag har fixat och donat så ska jag ta mig till ICA för att köpa potatis, det blir köttbullar med hemmagjort potatismos tror jag ikväll. Jag har lite svårt och bestämma mig för vad vi ska äta men jag tror det blir bra. Såklart en god sallad till med :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0